Lotroviny jednoho knírače

Petra Crhová

Lotroviny jednoho černého knírače III.

Stále černý, střední velikosti, s roztomilým kukuč a stále neposlušný černý knírač Vigo. A tentokrát si udělal legraci ze svého pána. Panička totiž ještě spala.

27.9.2016 v 6:00 | Karma článku: 16.37 | Přečteno: 297 | Diskuse

Petra Crhová

Lotroviny jednoho knírače II.

Stále jsem chlupatý, černý, neposlušný, ale rodinou milovaný střední knírač. Po roce mých absolutních privilegií mi představili človíčka, který je menší než já.

2.9.2016 v 8:00 | Karma článku: 12.63 | Přečteno: 265 | Diskuse

Petra Crhová

Lotroviny jednoho černého knírače I.

Jsem chlupatý, černý, střední knírač s pohádkovým jménem Vigo s tvrdohlavou povahou a nevinným výrazem. Občas však místo své paničky poslouchám svého staršího parťáka malého černostříbřitého knírače.

28.8.2016 v 20:38 | Karma článku: 14.27 | Přečteno: 358 | Diskuse
Počet článků 38 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 644

Jmenuji se Petra, taková normální ženská. Mám běžné ženské starosti, vrtošivé vlastnosti a bezmezně miluji svého nejúžasnějšího syna, bláznivého manžela a praštěného psa.