Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc pěkný článek. Osobně jsme si s manželkou svatbu užili a dodnes na ní v pěkném vzpomínáme. Musím říci, že jsme využili nejen nejrůznější hry, které nejen hostinu zpestřili. Dokonce můj svědek udělal nepříliš pěkný vtip na naše prsteny. Kdybyste chtěli někomu opravdu zařídit pěkné zapocení, můžete říci to co můj svědek a sice, že prsteny nechal v Brně ve zlatnictví. Zrudli jsme ;-€ a přemýšleli co teď. Obřad za půl hodiny, a prsteny v Bisaku zlatnictví. Asi 15 minut před obřadem můj drahý svědek vytasil snubní prsteny svých rodičů, že poslouží na svatební den a pak si vezmeme ty svoje. Co jsme měli dělat? No tak dobře jsme si řekli. O to větší udiv byl při samotném obřadu, když se na tácku objevili naše pravé prsteny, které měli být v Brně. Až pak mi došlo, že jsme naletěli na špek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 645x
Jmenuji se Petra, taková normální ženská. Mám běžné ženské starosti, vrtošivé vlastnosti a bezmezně miluji svého nejúžasnějšího syna, bláznivého manžela a praštěného psa.